Oldalak

2011. május 13., péntek

törlődés (?!)

Na nem nagyon tudom, hogy hová lett a csodás bejegyzésem, biztos törölték, mert panaszkodtam, a kép beszúrásra :D Akkor időrendben visszafele, ma készült ez a dísz, az unokatesóm kisbabájának, akinek az apukája afrikai (ezért szerencsére nem kellett bajlódnom az ékezettel) :P Szóval elég sok minden történt, de még mindennek a levegőben lóg a lába. Próbálok készíttetni kisebb címkéket, hogy a kitűzőkre is kerülhessenek. Meg tartót is dizájnoltam, de még egyik sincs a kezemben. Ilyesmi lesz amúgy: Aztááán rendeltem pöttyös gombokat az etsy-ről, végre. Már elég rég szemeztem velük, de sose mertem angliából rendelni, hát most majd kiderül :) Ja, igen az eltűnt bejegyzésemben, még a Rita mindenevő macsekjáról is megemlékeztem, szóval akkor egy ilyen éhes képet róla, zárásnak. :)

2 megjegyzés:

  1. Nálam az előző is megjelent :)
    tök jók lettek, főleg ez a babaajándék =)

    VálaszTörlés
  2. ja, ma már nálam is :D pedig tegnap ezer féle módon megvizsgáltam, és nem volt itt :D:D:D

    VálaszTörlés