Oldalak

2011. május 12., csütörtök

pöttyök

Na eléggé rég nem írtam. Jó sok mindent kellett elkezdenem intézni, de még ott tartok, mintha nem is csináltam volna semmit. Először is próbálkozom beszerezni, valami kisebb bevarrós címkét, hogy a kitűzőknek is lehessen valami jó kis dísze. :) Zajlik az email váltás, meg telefonálgatás, de még nem találtuk meg a gyártóval a megfelelő megoldást.



Aztán készültek dizájn tervek, hogy mire kerüljön rá a kitűző. Valami ilyesmi lesz (ejele + hátulja)
Aztááán végre mertem rendelni az etsy-ről. Juhé :)) Méghozzá pöttyös gombokat.



Meg még pár szépséges filcet, de azokat majd akkor mutatom meg, ha feldolgoztam, legyen egy kis meglepetés is. :) És majd akkor elmondhatom, hogy valódi angol alapanyagokból dolgozom. :))


Most más nem nagyon készült, csak a Rita mindenevő macsekja, meg pár epres, cseresznyés muffin, de ők már a Szalajkában várják a gazdijukat. :) Remélem hamarosan minden a megfelelő ütemben kezd el haladni, vagy ilyesmi. A kép beszúrás, nem kedvel engem, szóval a macsekot ide szántam. (b13 forevör).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése