Oldalak

2011. április 10., vasárnap

első

Nos elég régen írtam már első bejegyzést bárhova is. Úgy tűnik még két hónapig maradok 25 éves, aztán meg ki tudja. Szerintem a világ végén lakom, mások szerint meg az óperenciás tengeren is túl. Szóval mindenkitől elég messze. Akik a szívemben laknak, azokat messze fújta a szél. Mindig erre fogtam a net függésem is. Mióta élek azóta alkotok. Persze soha nem vagyok elégedett semmivel, de ez szerintem ilyen normális dolog. Mások szerint nem. Aztán idővel rájöttem, hogy az írás az, amivel a legjobban ki tudom fejezni magam. Ezzel az volt a probléma, hogy hagytam, hogy én legyek hatással magamra, ahelyett hogy valami külső impulzusnak megengedtem volna. Így kerültek be a színek az életembe. Egyszer azt mondtam valakinek, hogy egy következő életemben majd szín szeretnék lenni. Ő meg azt válaszolta, hogy már az is vagyok.

Szeretném, ha azzal, amit létrehozok, mindenki egy kicsit jobban élne. A világnak színesebbnek kellene lennie. Vállalj Te is színt!

2 megjegyzés:

  1. juhúúú
    hajrá Té betű =)
    mindig új blogod van, de nem baj, mindet követem, mert enélkül szegényebb lennék =)

    VálaszTörlés
  2. mindig??? mikor volt utoljára új? :P
    de amúgy köszönöm :)*

    VálaszTörlés